Gama noastră completă de

SERVICII STOMATOLOGICE

Grija pentru dantură se manifestă în orice tip de tratament

SERVICII STOMATOLOGICE EXCEPȚIONALE

Tratamentele de estetică presupun menținerea sănătății dintelui pe termen mediu și lung

Suntem specializati in implantologie dentara interdisciplinara, utilizand materiale de ultima generatie

Folosind tehnologii moderne și abordarea interdisciplinară, dezvoltăm tratamente endodontice sub microscop și lupe

Tratamentele ortodontice au in vedere menținerea sănătății dintelui pe termen lung și prevenirea afecțiunilor

În urma unui examen medical, iar fiecare pacient beneficiază de tratament interdisciplinar conform nevoilor sale

Condilografia este o tehnică de diagnosticare ne invazivă a articulației temporo-mandibulare (ATM).

Tratarea si prevenirea disfuncțiilor cranio-mandibulare presupune o abordare interdisciplinară, implicând ortopedie, ortodonție și stomatologie

Pacienții care prezintă bruxism trebuie să poarte în timpul somnului o gutieră de bruxism dintr-un material siliconic moale, făcută după conformația pacientului.

Scanarea intraorală este o tehnica foarte exactă de reproducere a câmpului protetic, confortabila pentru pacient

DiagnoCam este un aparat portabil, care foloseste  cea mai simpla, sigura si predictibila tehnica in detectarea cariilor dentare

Estetica dentară  contribuie foarte mult la îmbunătățirea aspectului fizic, iar culoare dinților este una dintre cele mai importante, de aceea sunt cazuri in care avem nevoie de albire dentară

În placa bacteriană și tartru se găsește o cantitate foarte mare de bacterii cu patogenitate crescută, care vor determina declanșarea bolii parodontale